• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mój blog

Mój blog sabarugo oferuje różnego rodzaje poradniki, modele do gier i kilka rzeczy internetowych.

Strony

  • Strona główna
  • Co to jest
  • Księga gości

Linki

  • Wszystkiego po trochu
    • GTA SA przez internet
    • Obsługa 3ds max
    • Telewizja przez internet

Modelowanie drzwi i dodawnie ich do GTA SA...

Witam. W tym poradniku pokaże jak zrobić animowane drzwi do gta sa. Czyli takie drzwi jak są np. w domu CJ.

Potrzebne programy
# 3ds max
# Kams Scripts
# Map edytor
# Img Tool

Na początek otwórz 3ds max i stwórz boksa na wzór drzwi. Następnie prze konwertuj stworzony model do „edytable poly” i nałóż na niego jakąś teksturę. Potem ustaw pivota(tą taką strzałeczkę) w lewym dolnym rogu owego modelu

Teraz weź i wyskaluj model tak aby pasował do innych modeli w grze. Gdy to zrobisz stworzony model wyzeruj. Model nazwij jak tam chcesz. Ja swój model nazwałem "Gen_doorINT06". Na koniec za pomocą narzędzi Kams Scripts stwórz plik dff i col. Owe pliki nazwij tak samo jak nazwałeś stworzony model w 3ds max czyli "Gen_doorINT06". Pracy z 3ds max to tyle i można go zamknąć. Po wszystkiemu powinno wyjść mniej więcej coś takiego:[/justify]

Tera stworzony model trzeba dodać do gry. Nie będę tego tu opisywał jak to zrobić bo było to opisane w [url=http://www.gta-mods.pl/artykuly/33/wlasny-model-cz2-wstawianie]tym[/url] poradniku. Gdy dodasz drzwi do gry to włącz grę i udaj się w tamto miejsce gdzie ustawiłeś model. Gdy podczas ładowania gry i gdy podchodzisz do drzwi nie wywaliło cie do tak zwanego pulpitu to znaczy że wszystko dobrze zrobiłeś i możesz przejeść do następnego punktu.

Po sprawdzeniu grę wyłącz i udaj się do katalogu „\GTA San Andreas\data”. Następnie za pomocą zwykłego notatnika otwórz plik o nazwie „object.dat” i odnajdź w nim dział o nazwie „interior doors”. Następnie skopiuj ostatnią linijkę z tego działu i w klej ją po niżej w tym samym dziale. Nazwę tej nowo utworzonej linijce zmienień na taką jaką dałeś przy tworzeniu drzwi w 3ds max. Ja swoje drzwi nazwałem „Gen_doorINT06” więc taką nazwę nadałem tej nowo utworzonej linijce. Przykład po niżej

No ty tyle. Teraz wystarczy zapisać zmiany, włączyć grę i pojechać tam gdzie ustawiłeś owe drzwi. Gdy przez nie będzie przechodził drzwi powinny się otworzyć.

21 marca 2014   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Sabarugo | Blogi